2011. január 10., hétfő

Hétfő

SMR system
Dupla 24 kg-al clean and jerk:2-4-6-8 ism., kettő perc pihenőkkel. 2 kör. Első kör nagyon jól ment, másodikra elfogytam. Lehet átvariálom ezt mivel régóta toporgok egy helyben.
Holnap TGU, talajíjászat, lovaglás.

A TGU-s kihívást úgy lesz igazságos ha itthon csinálom -sem Miskolcon, sem Tiszaújvárosban- és levideózom.
Arra gondoltam, hogy a darts táblát át lehetne variálni és az határozná meg a gyakorlatokat és az ismétlésszámot :). Vagy 501 pont 501 ismétlés lenne és minél hamarabb le kell jönni. (Tegnap néztem a darts döntőt :).) Még gondolkodok rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...