2011. január 10., hétfő

Szoták Renáta beszámolója

Ha valaki 3 hónappal ezelőtt megkérdezi tőlem, hogy mi is az RKC?!
Akkor legfeljebb azt válaszoltam volna, hogy biztos egy új divat márka amerikábólJ

Ehhez képest jelenleg ódákat tudok róla zengeniJ
2 éve abba hagytam a kézilabdát és kb féléve jutottam arra a szintre, hogy hiányzik valami!
Mindenképpen olyan mozgásformát kerestem ami nem a „kisasszonyok” sportja.
Az interneten találtam rá az RKC-ra minden létező cikket elolvastam…és elmentem az első edzésre! Hiába is gondolkodom, negatív dolgot nem tudnék említeni (a 4üteműn kívül)J
Attilának a szakmai felkészültsége és elszántsága lenyűgözött, abszolút biztonságban éreztem magam az edzéseken. A kézilabda edzésekről általában úgy mentem haza mint akit halálra hajtottak…fáradtan, nyúzottam, viszont az RKC órák után még éjszaka 1-kor is ezerrel pörögtem!:)
Köszönhetően annak, hogy mindig maradt bennem tartalék edzés végén.
Az edzések jó hangulatúak, dinamikusak, a koncentrációm mindenképpen jobb lett! Hétről hétre egyre erősebbnek éreztem magam… vajon mi lesz 1 év múlva?! J
Régebben küzdöttem derék illetve térd fájdalommal most viszont egyáltalán nem.


Összességében fittnek, egészségesnek, erősnek érzem magam.
Köszönöm Attila!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...