2011. január 14., péntek

Kalória avagy számolgatás, tippelés

Mondta egyik tanítványom mennyi kalóriát visz be egy nap. Ezen fellendülve most este utána számoltam kb. mennyi kalóriát vittem be ma.
Kb. 3300 kalória jött ki. De ebben nincsen benne pár szem datolya, egy fél fej hagyma. Meg nem tudom a 100 % zsír -kenyérszalonna- mennyi kalória. Csak az angolt találtam meg és azzal számoltam. (A vacsorára megevett öt tojás két ujjnyi vastagon állt a zsírban...) :) Szóval ez lehet kicsit több a 3300-nál. Így utólag nehéz megmérni :). Lehet megvan az 4000 is. Legnagyobb meglepetésemre. Szóval erre nem foghatom a fáradtságot és a rossz jerk teljesítményt. Ilyen bedurrantókat, No fokozókat én meg nem fogok szedni. Max. vitamin, fehérje esetleg szénhidrát -mivel nekem jó a kenyér így erre nincs szükségem. (Jelenleg a vitamint elhagytam. Lesz egy kis szünet. Fehérjét pedig visszavettem már pár hete kb. 80 grammra per nap.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...