2011. január 14., péntek

Péntek

Igen nehezen vettem rá magamat a mai gyakorlásra. Ilyenkor hét vége felé amúgy is mindig rosszabbul megy. Viszont tudtam -tapasztalatból- ha meg teljes pihenőt adok magamnak rosszabb lesz.
SMR system, Z-health.
Súly nélkül: TGU magas hídig -hosszan kitartva, windmill
Dupla 24 kg-al clean and jerk, 8-6-4-2 ismétlés. 1 kör. Egyik létrafokon belül se tettem le a súlyt.
Talajíjászat.
Délután lovaglás lesz. (Tegnap végül is nem volt lovaglás. Körmölve lett a lovam. Igen segítőkész volt Gusztáv. Kb. 20 perc alatt végeztünk- vagy még annyi idő se telt el.)
Hason fekve olvasás :).

Olvastam ezt a cikket -testhővel fűtenek Stockholmban. Ezt lehetne alkalmazni olyan helyeken is ahol sportolnak ...

Utólag: Végül is nem volt lovaglás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...