2011. január 17., hétfő

Szóljanak az ősi dobok avagy hétfő :)

Álmomban egy sziu törzsfőnök azt mondta kövessem a medvét. Noh mondom ezen ne múljék. Követem a macit. Aztán hagy szóljon.

Reggel fáradtan ébredtem és nem volt kedvem edzeni. (Maci mi? Jah hogy téli álmot alszik.) Szétnéztem pár blogon. Ekkor már nagyobb kedvem volt edzeni. Megnéztem az e mailomat. Itt olvastam az alábbi levelet -ötven egynéhány kilós hölgy tanítványomtól. Hétvégén 3x3 katonai kinyomást hajtott végre 16 kg-al-ballal is jobbal is. A sorozatok között 2 perc pihenők voltak. Téli álom ide téli álom oda. Már nem volt kérdés, ma edzek.

SMR system, FMS
32 kg-al MP: 3x5 ismétlés 3 perc pihenők -ma végig ennyi volt. Ballal még mindig csak push press.
Húzódzkodás övön 24 kg-al 3 ismétlés
48 kg-al goblet squat 3x3 ismétlés.

Délután még lovaglás lesz.

Ma ilyen esőtáncos zenék találtak meg-eddig. Itt van egy szép összevágás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...