2011. február 11., péntek

"Hosszú" lovaglás, dupla snatch 2x16 kg

Ma nem volt kedvem lovagolni meg nem is volt jó megérzésem. Viszont időm volt és végül is lovaglással ütöttem el. Indulás előtt a lovászéknak megmondtam merre fogok menni és kb. mikorra fogok visszaérni. Ez hosszabb lovaglásoknál szinte mindig így van. Felülés előtt -mikor már fél kézzel a nyeregkápát fogtam- jó "mélyre" lehúztam a sapkámat. Aztán uccu neki a határnak. Mikor a földúton elkezdtek énekelni a madarak elmúlt a rossz megérzésem. Az erdőbe mentem... Visszafelé elég jól jött a lovam így csak 3 órát voltam távol a tanyától. Pedig nem hajtottam. Várjuk a zöld füvet... :) Azért csak lehúztuk együtt ezt a telet is.
Holnap lesz a jerk, egy darab 8-as létra.

Májusban 500 dupla snatchet akarok 2x16 kg-al. Jelenleg 5 ismétlés megy "fainul". Utána olimpiai stílusú snatchre -dobbantásos- kell átváltanom... Kis baltámmal ismét megtaláltam az erdő legnagyobb fáját, pam-pam -ez utóbbi Ludas Matyi rajzfilmből, (Nagyon szeretem azt a mesét :).) Motivál, nem üt a földhöz.

Walther von der Vogelweide: Palastinalied

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...