2011. február 9., szerda

Szerda

A hétfői jácci elvettem az étvágyamat. Aznap estére szinte semmit nem ettem dőltem le. Még ma sincs nagy étvágy. (Érdekes, az első 15:15 protokollnál is ez volt.) Tegnap snatch lett volna de elnapoltam. Helyette lovagoltam. Ilyen-olyan okok miatt pár hete Klári és Bandi beköltözött az öltözőbe. Így melegben öltözök át. Egy bajom van. Van egy ütött-kopott kis TV ami szinte "mindig" megy. Legfőbb szín a narancssárga, van benne csík is de a hang jó és elég jól lehet látni benne a dolgokat. Pont amikor átöltözök vagy argentin sorozat van -Hosé és bandája- vagy valami Való izéről beszélgetnek. Hát én mindannyiukat végigküldeném egy akadálypályán, ötször... :) Lovaglás közben érezhető volt, az altalaj még fagyott. Nem az a cuppanós lábkihúzós lovaglás volt. Szerintem a következő tél enyhe lesz...
SMR system
Dupla 24 kg al clean and jerk: 2-4-6, 2 perces pihenőkkel. Egy kör.
Utána sok brettzel, kobra és ICIC.
Talajíjászat

A következő állóképességi héten -a tervekkel ellentétben- fordított tízes létrák jönnek egy perces pihenőkkel. Valamint heti egy alkalommal a dupla 32 kg-al clean and jerk is befigyel. Ez utóbbi 3 perces pihenőkkel és 2-4-6 os létrával. A fehérje bevitelem hagy kívánni valókat és mégis jól mennek a dolgok... :)

3 megjegyzés:

  1. Az VV-t én sem nézem, de ez az akadálpályás dolog még akár bevételt is hozhatna. Add el nekik az ötletet! :)
    Egyik állomáshoz a 8 kilós Clubbel-el Shield Cast, egy másiknál kötél alternatív hullám 15/15, négyütemű, ... csak a kedvenceink és ezekhez még Intro sem kell. :)

    VálaszTörlés
  2. :)))
    Nem akarsz RKC instruktor lenni?

    VálaszTörlés
  3. Áhhh, én nem bírnám idegekkel azt a sok fegyelmezetlen tanítványt. Bennem nincs annyi türelem és hidegvér, mint Benned, aki rezzenéstelen arccal tűröd, amiket mi edzésen művelünk. Ha nekem kellene ilyen társasággal dolgoznom, már régen felpofoztam volna az egész lusta bagázst, saját magamat is beleértve. :)))

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...