2011. február 7., hétfő

"Szájad mondja, lábad járja egy katona táncot"

Vasárnap gyönyörű idő volt. Ha Miskolcon lettem volna elmentem volna Emőd felé ahhoz az erdőhöz ahol szinte mindig csicseregnek a madarak.
A hétfő közeledtével -5 kör...- egyre jobban izgultam. Mintha verseny előtt lettem volna. Vasárnap délutánra megnyugodtam de keléskor ismét izgalommal voltam tele.
Reggel Anita Bean: Modern sporttáplálkozás könyve alapján házilag készítettem hipotóniás sportitalt.
Aztán jött a szokásos kezdet. SMR system és kis FMS.
Dupla clean and jerk 24 kg-al, 8-6-4-2 ism. 2 perces pihenőkkel. Ééééééééééésssssssss megvan az 5 kör. :)))) Nagyon örülök neki.- jó volt kevés határeset ismétlés Ez az első KB edzés amit felajánlok a régi vitézeknek. Fejet hajtva, tisztelegve előttük. Ünneplésként jó lenne kis kupica pálinkát meginni de nem lehet. Vezetni fogok...

Hazám (Így is lehet látni :).)

Akit érdekel. A Militaris congratulatio a youtun már nem csak Ghymes hanem Bordó Sárkányrend és Arany Zoltán feldolgozásban is fenn van. Jómagam először Kátai Zoltán tól hallottam.
Az vitéz Hunyadi Jánosról.
(Róla is azt írják serény vala. Nádasdiról is azt írják "betegeskedését nem nézi vala" "Az hadakban jelen mindenkoron vala".)
A bejegyzés címe Hajdúénekből van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...