2011. április 30., szombat

3 egymást követő nap

tudtam lovasíjászni. :) Mindegyik nap kb. 20 futamot mentem- ennyit láttam jónak a lónál. Az első nap nem ment. Második nap már jobb volt. Igazán jó ma lett. A húzáshosszomat ma megnöveltem -igazából minden nap kísérleteztem. Így melósabb de pontosabb vagyok. Ma a legjobb futamban 6 vessző ment ki. Ebből 4 vessző talált, 3 vessző a maximum pontot jelentő 3 pontos helyre ment, egy pedig 1 pontos helyre. Az ezt követő futam is jó volt. Eléggé álomszerű volt az egész. Jah és Gusztáv mára abbahagyta őrült tempós közlekedését a pályán. Elfáradtunk mind a ketten- tegnap este tízkor még azon kísérleteztem mivel tudok karbon vesszőt vágni. Egyik fél centit betört, saját hibámból.... A fémfűrész tökéletes erre.
Azt mondják a lovasíjászat királynői sportág - nincs testi kontaktus, nincs közvetlen fizikai beavatkozás. Akkor az RKC királyi "sportág" - pontosabban támogató rendszer. Hisz a katonai mondást idézve ami kerek azt visszük, ami négyszögletes gurítjuk. Nem praktikus de nagyon férfias- gondolok itt a csípő robbantásra, feszítésre....
Suidakra - Birogs Oath

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...