2011. április 12., kedd

3 pont

Tegnap este tízkor megnéztem az FMS guggolásomat. Nekem ez mindig is kettes volt, nem akart javulni. Legnagyobb meglepetésemre simán ment, le föl bam bam.
Ma reggel kevésbé de még 3 pontos volt. Az edzés előtt ismét simán 3 pont. Nem kellett több nekem. 2x24 kg-al fej fölötti tartásban próbáltam guggolni. Igen kemény. Az első próbálkozás után visszaváltottam 2x16 kg-ra. Ezzel már könnyebben ment -de így is elég nehéz. A guggolás alsó pozíciójában nyomásokat hajtottam végre. Tetszik! Az már kevésbé, hogy guggolásban nem megy ki a 24 kg. Nem, hogy kettő egy se. Az FMS guggolást figyelembe véve rendszer lesz ebből.
A súlytárcsák hozzákötése a golyóhoz annyira kívülre tette a súlypontját, hogy ismét fájt a hüvelykujjam- meg néha el is csúszott a tárcsa az se volt jó nyomás közben. (Érdekes kettő KB-el összefogásánál még nem volt ilyen...) Jövőhéttől különféle pozíciókban való katonai kinyomások lesznek -több neves szakember ajánlja ezt...
Szlovák rap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...