2011. április 13., szerda

Nyergelés, lovasíjászat sötétkék (eső) felhők alatt

Dögfáradtan értem ki. Mégis rögtön mentem le pályát nézni. Első 30 m nem volt jó a többi igen. 20 perc múlva már lenn is voltam lóháton íjjal a kezemben. Reméltem kitart az idő. Az első futam után az ég alja elkezdett világosodni. 5 vesszők mentek ki általában - tehát kb 2 s alatt megvolt a négy mozdulat, töltés-célzás-feszítés-oldás. Sok-sok évvel ezelőtt a lovasíjász tábor egyik estéjén tábortűz mellett beszéltük. Vajon csak aszimmetrikus laminált hun íjjal lehet 2 s körül megcsinálni? Nem tudtuk a választ. Ma tapasztalatból mondhatom lehet szimmetrikus laminált íjjal is.
A lovaglás jó, töltés jó, feszítés oldás itt - Ed Thomast idézve- már vannak jó pillanataim. Viszont a tartó kéz még nem mindig jó helyre mutat. Ebben kell a legtöbbet javulni. Összességében szinte ugyanott vagyok ahol tavaly befejeztem. Ez jó!
Az utolsó futamnál elkezdet szemetelni az eső. Köszönöm! Majd indulás föl.
Nagyon érdekel milyen érzés stabilan 9 vesszőt célba tenni stb.. Ez visz tovább. Egyik lovasíjász futam után volt olyan gondolatom én ezt halálomig fogom csinálni. Nem mindennapi dolog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...