2011. április 22., péntek

Péntek

Edzőteremben hallottam az alábbi beszélgetést:
Képzeld ma nem égett a zsírom edzés közben.
(Az nem derült ki miből állapította meg.)

Az elmúlt kettő hétben volt kettő látogatom az alábbi országokból: Afganisztán, India, Malajzia, Indonézia, Vietnam, Szingapúr (innét rendszeresen van egy-kettő fő) és Dél Korea. LOL

A szakdolgozatomat nem fogadták el. Viszont mivel minden tantárgy megvan így van kettő évem leadni a szakdogát és államvizsgázni. Naná, hogy élek a lehetőséggel. Úgy beszéltem meg az ügyintézővel, hogy ez év november 15-ig leadok egy újat. Keresek valakit aki lovasíjászatból, nomád harcművészetből elvállal.

Ma van egy kis mocorgás. Gyűrű, húzódzkodás és TGU magas hídig formátumban. Délután lovasíjászat. Szépen megfontoltan akarok lőni. Ezt mindig eltervezem aztán a ló vágtája mindig magával ragad.....
Tegnap ötleteltem a húzódzkodó talpvasával - bár úgy volt nem mozgok.... A legsikeresebb változat során kettlebellek fülén átfűztem -112 kg-on plusz kb. 3 kg a talp- és a KB-t fogva elemeltem. (Mivel a zártszelvény túl vastag.) Ez a testsúlyomnak majd kétszerese... Védett ötlet. :) Azért rendszer nem lesz belőle van erre alkalmasabb eszköz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...