2011. április 27., szerda

Visszatalálás, újjászületés

Tegnap a nyergesnek támasztva megláttam az ellőtt vesszőimet. Igaz szét van törve de így csak vesszőtestet kell vennem. Köszönöm!...
A gyorsaság teljesen lekerült a zászlómról. Már csak a pontosság maradt fenn. Ennek szellemében zajlottak a lovasíjász futamok. Gusztáv tőle szokatlan módon irgalmatlanul ment. Mintha szél hátán utaztam volna. A futam után még hosszan porzott a pálya. Az első 3 futamot leszámítva 4-5 vesszők mentek ki és 3-4 talált. 100 %-os találat nem volt. Azt mondom inkább kevesebbet lőjön az ember és pontosan. Szemben azzal lőjél minél többet és használd ki minél jobban a futamot.
A tegnapi nap másik nagy tanulsága. Széttört karbon vesszőt ideiglenesen ne tárold a bakancsodban. Mintha kaktuszon járna az ember. Még a KB oktatás előtt is vettem ki a zoknimból és a bakancsomból kis karbon szálat.
Szégyen nem szégyen hazafelé vezetés közben kiszakadt belőlem az elmúlt kb. 10 év küzdése a lovasíjászatért. Eleinte csak nyáron tudtam lovagolni heti egy órát és még nagyon nagyon nagyon sok minden. Pár könnycsepp végiggördült arcomon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...