2011. június 24., péntek

Puha lovasíjászat

Esett. Mégis vittem magammal az íjat és a nyílvesszőket, hátha. Miután átöltöztem rögtön mentem megnézni a pályát. Úgy nézett ki, mint amikor nagyon belocsolják, hogy ne porozzon. Felhajtottam a céltábla környékén lévő négy lovat a felső karámba és elmentem Guszilóért- jó kis kör. Az első futam valami elképesztő volt. Lazán, hihetetlenül lazán kiment 7. Találat -az elmúlt futamokat tekintve- szokásos volt, 4 vessző. A többi futamban 6 vessző ment ki kicsit hajtósabban az elsőhöz képest. Közülük 3-an, 4-en pontot érő helyre csapódtak. A 4. futamra eléggé leromlott a pálya állapota ezért biztonsági okok miatt abbahagytam a gyakorlást. Hatalmas élménnyel gazdagodtam.
A városba menet Mónit elvittem a boltba. Mesélte délelőttönként "táborosok" vannak. Az egyik felügyelő francia cserediák. Neki nagyon megtetszett Gusztávom -szőke sörény, izabellás szín hüm- ezért úgy döntött lefotózza. Kérdezték ne húzzák e ki a villanypásztort. - Ó nem kell csak fotózok kívülről. Noh mikor Gusztávhoz ért a lovam megmutatta és meglóbálta teljes hosszában a szerszámát. Erre nagyon zavarba jött a francia -no no no mondta hangosan- és véletlenül hozzáért a villanypásztorhoz ami áram alatt volt. (Nem lett semmi baja csak csííííííp....) Jót nevettem rajta -én is.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jóóó! Guszti biztos észrevette, hogy fotózzák és meg akarta mutatni a férfias oldalát. :)))

    VálaszTörlés
  2. Csaj volt a francia cserediák... :) Úgy gondolhatta sok "négert" láttam már de ilyet még egyet se. És milyen furcsán beszél....

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...