2011. június 23., csütörtök

Rendületlenül

Megmondom őszintén nem gondoltam, hogy a 24 óra és egyéb dolgok után nekem majd kelleni fog mellette dolgozni. Tévedtem -de lesz ez így se. Vannak viszont lángoló, csillogó szemű tanítványok -tudom nyugodtan leírhatom nem fognak elszállni- akiknek ha azt mondom átfestjük az eget nem azt kérdezik milyen színűre hanem átfestik. (Szóval bőven megérte...)
Anikó -nagyon jó alapokkal jött hozzám- úgy döntött 8 kg után 16 kg-ra vált. Első lépésként csinált vele egy fél BUP-ot, stabilan. (Azt hittem ott kell fellocsolni...)
Eszter fordított fogásban -nem taktikai fogás- lábfejen 16 kg-al húzódzkodott. Áll a rúd fölé került! LOL
János 30 clean and jerk-öt hajtott végre dupla 24 kg-al 3 perc 6 másodperc alatt.
Zita sikeresen teljesítette a Miskolc Challenge I/A részét 13 perc 20 másodperc alatt
Eszter a Miskolc Challenge I/A idejét 15:40 re javította. (Kb. 4 percet javított.)
Ma fizette be az első ember a részvételi díjat a 24 órás jáccira. (Köszönöm!)

(A letelepült nép tagjai közt sok a veszekedés a nomádnak sok az ellensége. Kazah közmondás.
Ghost Brigade - Concealed Revulsions
Seether - Fine Again)

4 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...