2011. augusztus 25., csütörtök

Edzések

A következő program alakult ki.
Reggel SMR system -ez alkotja a gerincét, brettzel- és csípő nyújtás a nehéz napok ellensúlyozására. Egyszerűen muszáj ha nem akarom, hogy itt ott fájjon.
Délelőtt fizikai munka. Ez ma -a majd 40 fokos hőségben- például 2,5 tonna műkő behordását jelentette. Ketten voltunk rá. Én lapátoltam G. talicskázott. Olyan 1 t lett behordva délelőtt.
Délután kettlebell és lovasíjászat. Pontosabban lovasíjászat hetente 3 alkalommal, egy kettő alkalommal a 13 kg-os buzogányokat használom, 1 alkalommal taktikai húzódzkodás 10 kg-al és saját testsúlyos edzés -fekvőtámasz variációk plusz kis kézenállás, 4-5 alkalommal kettlebell van. Néha a hordó nyomással is kiegészül. Most kb. 34 kg a súlya- nem jó a mérleg :). Ha teli lesz a vizet lecserélem homokra. Azt pedig majd műkőre amitől állítólag akár 130 kg súlyú is lehet. :)))
Tegnap késő estig Gen Dos Kolhozcu men számát hallgattam és az álmaimban éltem. Fontos!!! Nem panaszkodásnak írom. Az erőnlétem egyre jobb. A 24 órán megpróbálok végig 32 kg-al játszani-snatch. :)
Old school powerhouses
Steve Reeves (A shop builder szerint 1950-ig versenyzett. Ezt csak azért írom, mert a dopping akkor még nem volt jelen. Mégis milyen fizikumot épített fel.)
Link

6 megjegyzés:

  1. Ez a Steve Reeves videó lenyűgöző. 0:57-től az a kaviccsal-játszadozás nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. ???
    32-essel játszani? Előbb a 24-essel tanulj meg rendesen snatchelni és akkor nem buknál meg 6 dologból az RKCII-n kicsit több alázatot mutathatnál a sport iránt...

    VálaszTörlés
  3. Szerintem keversz valakivel. Nézz vissza a blogon. RKC II-n a windmillt kellett javítanom és kettő fizikai tesztet kellett pótolnom. Ezt sikeresen pótoltam. 24 el már snatcheltem ezret, tavasszal dupla 16-al 500-at... A másik ez nem sport. Tehát a betűk rendben vannak de amit alkottál belőlük az nem.

    VálaszTörlés
  4. Nocsak, itt is megjelentek a troll-ok? Üzenem Névtelennek, hogy Attilától kezdettől fogva azt tanultuk: "Tiszteld a súlyt, mindegy, hogy mekkora. A 8-ast se becsüld alá!" És ezt ő nem csak hirdeti, de eszerint is él. Sokan tanulhatnák tőle a szerénységet. Valszeg kedves Névtelen valamit nagyon félreértett itt.

    VálaszTörlés
  5. Attila, szép választ fogalmaztál, csak így tovább a gyakorlásokkal!

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...