2012. január 4., szerda

Elmúlt napok edzései


Tsolmon: Ancient warrior


Péntek:
SMR system felső hátra. ("Kidobtam" a széket. Földön ülök, hason fekszek. Ez utóbbi kicsit megterheli a bal felső hátamat. Az egész házból viszont nincs "kidobva"...)
32 kg-al lökés: 3x 7 ismétlés 1 perces pihenőkkel.
Függeszkedve lábemelés: 3x 7 ismétlés 40 s pihenővel.
Hídtartás: 3x3 ismétlés 5 s kitartással. Sorozatok között 30 s pihenő volt.
Orosz légzés. Úgy emlékszek ezt a félét Alexandra Nikolaevna fejlesztette ki. Csak az alapgyakorlatot végzem.
1 liter fekete tea elszürcsölése.
Szombat, vasárnap:
Megnéztem a Stara Basn-Amikor a Nap még Isten volt filmet. Nagyon megfogott. Utoljára a Vörös szikla film fogott meg ennyire.
Hétfő:
Valentin Dikul 4 alap hát gyakorlata
2x24 kg-al 10 lökés. Aztán átettem a gumiszalagot a húzódzkodó rúdon és e segítségével hajtottam végre a lökést. Gondoltam 15 menni fog. E helyett 2x5 ismétlés jött össze. Ez szomorúságra adott okot. Megpróbáltam simán. 7 ismétlés jött össze. Ez reményre adott okot.
Függeszkedve lábemelés: 4x 3 ismétlés. 30 s pihenőkkel. (Lökésnél 1, másfél perc volt a pihenő.)
A jó idő véget kinn edzettem a szabadban. (Természetesen kesztyű, sapka stb. nélkül. Jó azért nem rövidnadrágot viseltem.)
30 perc séta a szobában. Közben könyvet olvastam. Jól esik a séta.
1 liter fekete tea elszürcsölése.
Íj mérésére alkalmazzuk a következő módszert. A felajzott íj idegére súlyt kötünk majd elkezdjük felemelni az íjat a markolatnál fogva. Ahol felemeli lemérjük a húzáshosszt. A gumiszalagra 24 kg-ot kötöttem. Duplájára kinyújtottam de még mindig semmi. Itt befejeztem a kísérletet.
Kedd:
Bal kézzel hátrafelé lövés. 10 lépésről 30 centis korongra. 30 lövésből 25 talált.
Jobb kézzel 6 lövés volt kettő talált. Kitaláltam egy módszert ami jól visszaadja a lovasíjászat ritmusát.
Márciusban élésen megfordítom az arányt. Amikor lehet lovasíjászni a bal kezes íjászat el fog tűnni.
Másfél óra lovaglás. Változó utak címet tudom adni ennek a kilovaglásnak. Túloldalon nagy betonoszlopokat helyeztek el. Valószínűleg be fogják keríteni a területet. Majd kerülnöm kell. :(
Beérve a völgybe hatalmas csend fogadott. Pár percre megállítottam a lovat. Hihetetlenül jól esett a csend. Gondolkozok rajta, kiviszem a füles súlyzót és kinn edzek Leányvárban. Aztán ha megunnám lemennék az Öreg Tölgyhöz folytatni az edzést. (Elég macerás lenne kivinni. Kihívást mindenképp emberek között hajtom végre.)
Mille Passi Ani Sunt
Szerda:
Valentin Dikul 4 alap hátgyakorlata. 3 hídtartás 5 s kitartással.
2 x32 kg-al felvétel. 4 sikertelen kisérlet után megálltam gondolkozni. Úgy döntöttem leveszem az övet és ismét megpróbálom. Meglepetésemre 5-ször feljött. Aztán 1 perc pihenőt követően ismét ötször feljött. Nagy valószínűséggel nem fogok övet használni nagy súlyoknál. Aztán 2x24 kg-al volt 3x10 felvétel. Utóbbinál első sorozatot követően 1 percet, a második sorozatot követően 2 percet pihentem.
Függeszkedve lábemelés 3x3 ismétlés 10 s pihenőkkel.
Orosz légzés.

Kétezer és a tizenkettőben Vízöntő havának (székely naptárban Fergeteg) negyedik napján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...