2012. január 3., kedd

Vélemény a 3 hónapos kurzusról

Három hónappal ezelőtt kezdtem el aktívan foglalkozni a kettlebellel, egy barátom tanácsára. Láttam, hogy Miskolcon is indul kezdők számára egy kurzus, gondolkodás nélkül jelentkeztem is rá. Némi sportmúlttal rendelkeztem, de kicsit tartottam tőle, hogy mennyire fogom bírni ezt a nagymértékű terhelést. Szerencsére pozitívan csalódtam, szakmailag egy rettentően hozzáértő ember segítette utunkat. Másfél éve csuklóbántalmakkal élek, de azt is sikerült kiküszöbölni az indian clubbel segítségével. A 3 hónap alatt értékelésem szerint rengeteget fejlődtem fizikailag. Sokkal jobban, tovább bírom az edzéseket, nem fáradok már olyan könnyen. Személy szerint csak ajánlani tudom minden ismerősömnek ezt a rendkívül érdekes és színes edzésformát.
A végére csak egyet tudok mondani: Nagyon szépen köszönöm Attila.
Péter

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...