2012. január 11., szerda

Változások

L. hirdeti a lovát. Régi ismerős. Lovagoltam vele is az erdőben. Sajnálom.
Tegnap lovagoltam. Gusztáv gyönyörűen ment. Nagyon-nagyon jól esett.
Ma felvétel volt dupla 32-vel és dupla 24 kg-al. Utóbbival 15 felvételt hajtottam végre letétel nélkül.
A február 14-re kiírt 50 felvétel és lökés -dupla 24 kg-al- egyre irreálisabb. Mindenesetre február végéig erre törekszek.
Elkezdtem tanulni a keresőoptimalizálást -hogy könnyebben megtaláljanak. Tegnap bár nem született bejegyzés 110 látogatóm volt a blogger statisztikája szerint. Ami nálam igen jó eredmény. Lehetséges pár hirdetés is fel fog kerülni a blogra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...