2012. február 16., csütörtök

Nyitni kék, utolsó téli talajíjászatok

Ma melegben íjásztam. Plusz egy fokot mutatott a hőmérő. 
Egy lövésem igen érdekesre sikerült. A nyílvessző hegye benne maradt a táblában a vesszőtest pedig kirepült. Ez nem megszokott.
A céltábla bepakolásakor megszólalt a madár is -nyitni kék.
Gusztáv hullajtja a téli szőrét. (A szárnyékukat jól szétszedték de még áll.)
Még a télen írtam, hogy a déli gyümölcsöket kizártam. Csak annyi van amennyit nyáron eltettem. Zöldségnél is ügyeltem erre. Paradicsom nem volt csak paradicsomlé ami nyáron lett eltéve stb.  Ha most benézek a spajzba azt mondom jól állok. Egyedül a tea amiről nem mondok le -származzon bármely messziről.
A táplálékkiegészítőkről annyit, sok-sok hónapja nem használok.

Матерь Сва и Славянские барабаны - Дева - воин

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...