2012. március 21., szerda

2012 hatodik lovasíjász edzése


Kedd délelőtt átmozgatást hajtottam végre -csípő körzés stb. Hihetetlenül jól esett a hűvös időben.
A tanyán földkupacok és munkagép zaja fogadott. Mint már tavaly említettem a tanya mellett épülni fog egy másik tanya. Állítólag a kettő párhuzamosan fog egymás mellett működni. Majd kibújik a szög a zsákból.
Elég jól függetleníteni tudtuk magunkat a körülményektől lovasíjászat közben. Azonban 5/4 jobb találatom nem volt. A mongol kengyelben néha meg meg csúszik a bőrcsizmám. (Tavaly sose csúszott meg. Nem értem én ezt.) Vissza fogom cserélni a kengyelt a műanyag, gumisra -ezt használtam télen. Ezzel a mongol lófelszerelés utolsó eleme is kikerül. Először a kantárt cseréltem le, majd a nyerget. Úgy érzem ezzel lezárult egy korszak. (Igaz a csizmát is lecserélhetném....)
Mostanában Macifejjel -Gusztáv- közösen gyűjtjük a nyílvesszőket. Pontosítok. Én a nyílvesszőre vadászok, ő pedig a fűcsomóra. (Hasaltam már párszor. Ő így tudott legelni én pedig így elértem a vesszőt.)
Lovasíjászat után a jó levegőn, lovak mellett még lőttem párat bal kézzel. Messi és Vezér közben odajött mozizni. Felüdülés volt ugyanúgy, mint mostanság a lovasíjász edzéseim.
A mostani edzésnek nincsen alcíme. Esetleg ha nagyon akarnám munkagép címet adnám... (Fáj a szívem, hogy tűnek el gyerekkorom helyszínei. Anno amikor vasárnaponként templomba kellett menni az óvoda után fás, bozótos hely volt. Ma beépítették. A régi vásártér helyén ahol nagypapámmal -vagy apámmal- disznót néztünk beépítették. Nagyimtól nem messze volt egy kisbolt, mellett nagy üres tér. Még lovat is futó száraztak ott. beépítették. :((( Nekem nagyon-nagyon tetszett a mongol pusztán, hogy nincs emberi nyom- azt a kevés kő reliefet, kőszobrot leszámítva a végtelen térben. Nincsenek műemlékek stb..)

Remélhetőleg a jövőben nagy nevű cégek fognak lovasíjász versenyeket szervezni és így lesznek olyanok akik egész nap fognak tudni lovasíjászni. Hisz lesz pénz benne- vagy valami más módon de kell benne pénznek lenni. Ismerek tehetséges lovasíjászokat -magam nem tartozok ide- akik jobban is tudnának teljesíteni de dolgozniuk is kell mellette nekik.

Ma smr system, nyújtás és buzogány van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...