2012. március 22., csütörtök

2012 hetedik lovasíjász edzése, álmodom

Teljesen szokványos lovasíjász edzés. Nyugalom, összhang. Közben törekvés a még nagyobb pontosságra és gyorsaságra. (Igen ez már szokványos!!!:))))
Úgy volt 2-3 futamra van időm. Aztán mentem még egyet, aztán még egyet.... Körülbelül 10 futamot mentem. (Aztán siethettem.) Kb. 6 futamban az 5 vesszőt a pálya közepére zsúfoltam be. Egyszer 5/3 talált, volt 1-2 futam ami 5/5, a maradék 5/4. Szóval nagyon jól ment! Az utolsó kb. 3 futamban a pálya elejére és végére húztam szét a vesszőket. Ekkor középen utaztam, nem lőttem. 5/3 találtak, illetve egyszer 5/2. Mivel távoli lövésekről van szó nagyon elégedett vagyok. 
A fejlődésem okait az alábbiakban látom:
Technikai rész:
Hosszabb kengyelszíj
Gumis talpú kengyel.
Ebben a részben tervezve van a kompressziós ruha. Kíváncsi vagyok, hogy fog hatni a lovasíjászatomra. Mivel sokfelé vagyok felállítottam egy fontossági sorrendet. Most a legfontosabbak a nyílvesszők. A kompressziós ruha a "lista" -3-4 dolog van rajta- végén van.
Szellemi:
Egyre jobban megy, hogy függetleníteni tudom magamat a hozzáfogott vesszőktől. Csak az az egy van ami rá van pattintva az idegre.
Nyugodtabb vagyok az egész pálya, futam alatt. Nincs a vége felé egyre nagyobb kapkodás. "Mindjárt vége és még ....". Ez összefügg az erőnléttel is. Ma hármakat lőttem ki előre. Annyira kényelmesen, nyugodtan, hogy az számomra hihetetlen. Pedig a 3 előre lövésre van kb. 4 s-om. Az egész pályát a ló kb. 13 s alatt teszi meg. Szóval az erőnléti edzéseimmel jó úton járok. természetesen keresem a még jobbat. (Hangsúlyozom az erőnléti edzéseim célja az alap lerakása nem pedig az, hogy még gyorsabb, erősebb legyek például íjászatban. Arra ott van az íjászat. Én már nem hiszek a sportspecifikus edzésben....)
Nem számolom a pontokat. Ez rendkívül fontos. Sokat jelent.
Legóvatosabb reményeim szerint, mihelyst meglesznek az új vesszők 7-8 ki fog menni futamonként. 

Szeretnék még többet lovasíjászni! Szeretnék még gyorsabb, pontosabb lenni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...