2012. március 27., kedd

2012 kilencedik lovasíjász edzése


Fórumokról rossz vélemények ide vagy oda. Lehet találni rajtuk értékes dolgokat. Csak sok idő átnézni őket -főként úgy, hogy az oroszt csak kapisgálom. (Igen tudom le lehetne fordíttatni az egész oldalt. Hagy edződjek.)

Ma az első kb. 3-4 futam mostani magamhoz képest átlagosan ment. Aztán jött egy tartó fa oszlop találat és széttört a vesszőm. Dühömben eldobtam a megrepedt vesszőt. Környezetvédelem ide-környezetvédelem oda, lenn hagytam. Ma kinn alszik. Itt a jó idő, Gusztáv gyönyörűen -bár kicsit álmosan- ment, én pedig nem tudtam rendesen gyakorolni. Igyekeztem a legtöbbet kihozni a helyzetből. A pálya elejére és végére tettem kettő-kettő vesszőt. Hisz ezek a lövések nem mennek jól. Hamarosan itt az új vesszők.
Utána bal kézzel íjásztam 15 percet.

Holnap felvétel és lökés dupla 24 kg-al.

Ilyen marokerősítőt még sose láttam.

The rhythm of the horse

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...