2012. március 16., péntek

2012 ötödik lovasíjász edzése, tavaszi zsongás


Eredetileg a negyedik lovasíjász edzésnek vágyódás lett volna az alcíme....

Délelőtt oltották Guszilót. Ismét tanultam újat. A lóinfluenza és a veszettség adható együtt, nem kell pár hetet várni köztük. Ez a veszettség oltás 3 évig ad neki immunitást. Örülök neki. Csak az elkövetkező 2-3 hétben nem szabad nagyon terhelni. 

Délután az öltöző felé tartva épp szembejön velem M., volt harcostárs. Meglepett.
T. ék kimentek lovagolni. A szülők pedig ottmaradtak a tanyán. Az egyik szülő meséli. leugrott a kutyájuk a garázstetőről és eltört a lába. Lemezeket, csavarokat tettek bele. Azóta terminátornak hívja. Egy darab mágnessel magához tudja hívni.
Gusztáv ma is nagyon szépen dolgozott. Nekem is jól ment. Volt 5 ből 5-ös találat. Csak 9 futamot mentünk, tekintettel az oltására.
A patamosónál a már említett szülő az alábbi mondattal fogadott:
-Meg volt a wellness?
Az, wellness. Erről ez jut eszembe.
Utána maradtam még a tanyán. Körülbelül 10 percet lőttem bal kézzel aztán pedig 60 méterről lőttem jobb kézzel. Nagyon élveztem. Igaz a 60 centis korongot csak kettőször találtam el. Körülbelül 120 cm-es körben csapódtak be a vesszőim. 

Pár hete mondtam a tanítványaimnak ez a földön hempergéses dolgok -mint például a tacfit gymnast- olyan, mint amikor a ló ledob a mezőn és hömpörgök párat. Aztán jönnek az állati mozgásformák ami után próbálok emberi mozgásformát felvenni. Emlékszek amikor lóval együtt buktam és alatta maradt a lábam igen sokáig - igazi keleti módon időtlenül- meditáltam a különböző "aszanákban". Hála a jó Istennek a lónak nem lett baja. :) 
Ha valakit megsértettem elnézést kérek!

Tegnap érdekes dolgot mondott Eszter tanítványom.
-Régóta vagyok paleos. Tegnap ettünk igazi amerikai fagyit, amit a sorozatokban is szoktak enni. Nem ízlett, túl édes volt.
Apám jut eszembe aki mindent nagyon megsóz. Ha valami sós azt is megsózza. Túl azon, hogy megszokás. Lehetséges, hogy túl magasan van neki az ingerküszöb?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...