2012. március 31., szombat

2012 tizenegyedik lovasíjász edzése; délben, szélben, sötét felhők alatt

Ma éjszaka az órám időutazást tett. Tegnap 2012.3. 30. mutatott, ma pedig 2014.6.1..

Délben értem ki a tanyára. A szél ellenére lovasíjásztam. 6,7 vagy 8 vessző ment ki. A találat 4-5-nél megrekedt. Se jobb,se rosszabb nem lett. 7-8 nyílvessző kilövése teljesen más világ.
A pálya elejéről még tudok. Látom a kezdetét jelentő kis oszlopot. Ezután csak a céltábla bal oldalát figyelem -a ló mozgása miatt a cél mellé kell célozni. A pontok futamok közbeni számolása már rég a múlté. 7-8 vesszőnél nincs is erre lehetőség, idő. A nyílvesszők becsapódását látom. Függetlenül a találattól igyekszek üres, egykedvű maradni. Így nem zavarom meg a következő lövést. A pálya végét -mivel nem látom a kis oszlopot- Gusztáv jelzi, átvált ügetésbe. (Persze ha nagyon be van indulva és nagyon messze áll meg azért feltűnik....) Ekkor következik a nyílvesszők számának számbavétele. A nálam maradt vesszőkből tudom meg mennyi vessző ment ki. Szóval ez egy nagyon beszűkült tudatállapot. A pontok esetleges számolása a nyílvessző gyűjtéskor lehetséges.

Év elején írtam lehet idén megpróbálkozok egy kettlebell guiness rekorddal. Ez idén elmarad. 
Szakítás technikámban egy-kettő részt meg fogok változtatni. Sajnos ukránul nem tudok de értegetem mit ajánl Fuglev szakítás közbeni alkar elfáradásnál. Ki Fuglev?
Az egyik orosz girevoy oldal fórumán van egy klub ezer topik. Nagyon kevesen teljesítették az ezret. Az ok egyszerű. Ezek az "állatok" -jó szándékból írtam de ha valakit megsért a kifejezés elnézést- az ezret is egy kézcserével, letétel nélkül igyekszenek végrehajtani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...