2012. április 2., hétfő

Hétfő, lökés és kísérletezések

Mai napra sok kísérletet terveztem.
Elsőnek vérnyomás és pulzusmérést hajtottam végre- nekem ilyen nagyiknak való eszköz van. Kompressziós ruhában majd anélkül.
Kompressziós ruha nélkül vérnyomás:133/74, pulzus 66.
Kompressziós ruhában vérnyomás: 141/71, pulzus 69.
Természetesen ebből sok következtetést nem szabad levonni. Majd tíz mérés után.
Az elmúlt 9 hónapban 2-szer próbáltam meg a pisztolyt. Tavaly nyáron- erről felvétel is készült. Valamint körülbelül egy hónapja. Ma ismét megpróbáltam, kompressziós ruhában és súlyemelő cipőben. Profi erőemelőtől hallottam meg kell tanulni kihasználni a ruhát. Nekem a cipőt kell megtanulni kihasználni. Az első négy ismétlés -bemelegítést nem számolva- 48 kg-al a technika finomításról szólt. Az ötödik került felvételre. Pár hét múlva ismét megpróbálom és szerintem akkor menni fog a pozitív rész is. (58 kg vagyok, még mindig.) Egy éve nincs kifejezett láb edzésem. A lovaglás kellően igénybe veszi, valamint előfordul -ma már kevésbé- hogy egész nap talpon kell lennem. Szintén nem szabad elfelejteni kiskoromban rengeteget  futottam, kerékpároztam. Ez jó alapot adott....(Meg úsztam is. Lehet jövőre meg kellene próbálni egy ironmant... :))
Ezután következett dupla 24 kg-al a lökés edzés. Szégyen-nem szégyen nekem jól beállt a jobb combom. Emiatt is, valamint az új légzéstechnikával való kísérletezés miatt csak 4-5 ismétlések mentek. Az utolsó öt ismétlésre viszont szépen összeállt a kép.
Zárásként perec nyújtás következett és egy gimnasztikai gyakorlat rúdon. 

Olvastam profi erőemelőtől, hogy a speciális ruhát kézzel mossák ki, langyos vízben, nem csavarják és öblítőt sem használnak hozzá. Bár a ruhám nem ilyen komoly de öntudatlanul így jártam el vele.

Szintén a mai naptól indult egy másik új kísérlet. Bemelegítést fogok végrehajtani az edzések előtt. (Igazából a bemelegítés nem új. Anno a nagy íjászos korszakomban alkalmaztam. Több év múltával kerül vissza de teljesen más módszert alkalmazva.) A sportivnypress oldalon nagyon jó cikkek vannak. Az említett oldal Comparison of warm up protocols of high class .... cikket vettem alapul a bemelegítésem kialakításában. A bemelegítés előtt valamennyire lesz -úgy mint eddig, attól függően, hogy érzem magam több vagy kevesebb- smr system, átmozgatás, indian clubbell. (Csak ez az utolsó három van amikor egy órát tesz ki.) Ma már így zajlott az előkészület.

Szovjetúnió Ezt juttatta eszembe a belinkelt klip. (A klipben látható citus, altius, fortius felirat,,, Ókori olimpiák jelszava. Még gyorsabbnak, még erősebbnek lenni és még messzebb jutni, mint eddig bárki....)
Ez  igen .
A russipedia a giryaról. Nyugalom, angol nyelvű. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...