2012. április 9., hétfő

Szintlépés

 
10 lökések mentek, egyhuzamban dupla 24 kg-al. Egy sorozatban 7, másik sorozatban pedig 8 ismétlésnél álltam meg, így éreztem jónak. (Igaz a 10-es csak kettő sorozaton át tartott de ilyen jól még sose ment.)
Ezt újabb meglepetés követte. Aki figyelemmel kíséri a blogomat láthatja, hogy sokszor egy- kettő gyakorlat van nálam a porondon. Most azonban nem vett ki annyit belőlem és tudtam még mást is edzeni!
13 kg-os buzogánnyal áthúzások -főleg ballal, fej körüli körzések (shield cast).7 ismétlés 4 sorozaton át.
Fekvőtámasz variáció hídtartással. 
És még mindig volt energia, de hagytam a bankban.
:) Még a végén tényleg erős leszek.

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...