2012. április 11., szerda

2012 tizenhatodik lovasíjász edzése, centrifugában

A pálya még mindig ugyanúgy áll. Viszont sikerült megtalálni a pozitív oldalát. Úgy gondolom ha ezután normális pályán fogok edzeni sokkalta jobban fogok teljesíteni. Ez egy nagy pluszt ad a lovasíjász teljesítményemhez.
Rendkívül könnyen ment. Semmi tehert nem jelentett. Inkább szellemi volt az egész. Nagy jelentőséget kaptak az érzések. Ugyanis nem csak a pálya hullámzott, hanem Gusztáv is oldalirányba. Horizontális és vertikális hullámzás. 2-3 futamnál a jobb forgómat meg is húztam. (Lovasíjászat után már nem fájt.) Egy futamban 6 vessző ment ki, a többiben 7. A találatok 3-tól 6 (!!!) ig hullámoztak. Összesen 15 futamot mentem. A lovas tanítványomig még maradt 15 perc. Gusztávot elengedtem legelni én pedig leültem mellé.

Ma 7 ismétlések mentek -3 sorozaton át- a lökésnél dupla 24 kg-al. Ezután jött a buzogány használat -fej körüli körzés, shield cast. Ezúttal ebből csak 3 ismétlések mentek 5 sorozaton át. A zárást a fekvőtámasz variáció+ hídtartás kombináció jelentette.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...