2012. április 16., hétfő

Újratöltve

2x24 kg-al lökés: 3 sorozatot hajtottam végre a következő ismétlésszámokkal. 15 ismétlés (ez új egyéni csúcs), 10 ismétlés és 7 ismétlés. Nagyon jól ment. A gátat a karom jelenti. Lábam nem fárad el.
13 kg-os buzogánnyal fej körüli körzés -shield cast. 3x5 ismétlés. A bal karommal az első ismétlésnél majdnem hátra bukfencet nyomtam. Aztán összeszedtem a súlyt majd magamat. :)
Fekvőtámasz variáció és hídtartás. Itt 3-as sorozat szokott lenni. Ebből pedig 1-2 kör. Most megállás nélkül végigment egy ötös sorozat. A hídtartás 10-20-30-40-50 s volt. Itt megálltam, hagytam a bankban.
Brettzel nyújtás és rúdon black lever gyakorlat egy része....
Holnap lovasíjászat. Kész a pálya azt mondják. A héten még homokot tesznek rá. Így remélhetőleg esőben is fogok tudni lovasíjászni. Elvileg lesz 18 m átmérőjű fedett körkarám. Terveim szerint télre oda bevonulok.

Don Gatto: Second (2:20 tól kezdődő számot ajánlom...)

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...