2012. április 30., hétfő

Vasárnap és hétfő

Vasárnap:
Reggel 5:45 kor kelés. Ilyen-olyan dolgok elintézése, majd indulás a tanyára. Jött a kovács Gusztávot megkörmölni. Mondta délután bográcsozni megy. Nem kicsit irigyeltem.
A tanya környékén lévő villanyoszlopokra kamerák lettek felszerelve. B. véleményét idézem, szalonképesen: Most már nem lehet folyóügyet intézni akárhol.
A nap nagy részében kerti munkákat végeztem.
Délután 5 kor pedig részt vettem a tanyán rendezett házi versenyen. Mivel  baráti és könnyed volt ezért nem írok eredményeket.
A vacsorámat fél tízkor kezdtem el fogyasztani.
Hétfő:
Meglepetésemre 6 kor teljesen frissen, kipihenten ébredtem. Később kiderült hagyott "némi" nyomot az előző nap.
Hosszas SMR system után némi indian clubbell használat következett.
Katonai kinyomás, 24 kg-al: 4x3 ismétlés. 
Vavyan Fable egyik könyvében zseniális "gondolatról" olvastam. H. tündérnek ennie kellett a hízás elkerülése érdekében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...