2012. augusztus 17., péntek

2012 negyvenkilencedik lovasíjász edzése

Először bal kézzel lőttem hatokat. Minden sorozat után öt fekvőtámasz következett. Kb. 50 fekvő jött össze. Nem ölt meg. A finom mozgást viszont kicsit elvitte. Néhány lövésnél csak néztem: "Hát ez, hogy került oda?"
A lovasíjászat jól ment! Igaz a hátralövés még kicsit szenvedős a nyakam miatt -nem rosszabb utána.... 8-ból 6-al kezdtem. Aztán pár futam után jól előttem a vesszőt. Ekkor hoztam össze a 7-ből 7-et. Majd meglett, hogy aztán az utolsó futamban ismét ellőjem és kereshessem. Ma is kb. 10-15 futam jött össze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...