2012. augusztus 10., péntek

Majdnem lovasíjászat és szakítás teszt


Csütörtök:
Hatalmas nyerítéssel üdvözölt Gusztáv. Majd sebes léptekkel jött a karám kapujához. 
Nem volt nálam az íj és a nyílvesszők. Célra tartást gyakoroltam. Összesen 20-30 percet lovagoltam.
Péntek:
Belekezdtem az egy kézcserés szakítás tesztbe de 20 ism. környékén jobbnak láttam abbahagyni.
Katonai kinyomás 24 kg_al: 3 db 3-as létra. Első kettő létrafok szünet nélkül megy. Jövő héten megpróbálom az 5 darab 3-as létrát.
Húzódzkodás saját testsúllyal: 2-3-4 ismétlés.
Délután lovasíjászat néz ki.
A bal könyököm teljesen rendben van,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...