2012. október 28., vasárnap

Brutal challenge, első készülődés

Új területre léptem.
Ma edzővel megnézettem a gyakorlataimat. 
Nem a legjobb a helyzet. 2,2 tonna körül tudnék most összetettben teljesíteni -a bronz kategória 4 tonnától van. Ezért a brutalig heti három alkalommal lesz konditermi edzés -a kettlebell tovább szünetel. Nem szaggatom szét magam. Jutok amíg jutok. 
Azt le nem tudom írni milyen jól esett. Lehet hamarabb kellett volna ez az új inger. Az elmúlt hetekben bal térd fájdalommal küszködtem -el is kezdtem rá szedni ízületvédőt- de ez nem jelentkezett közben. Sőt! Jobb lett utána. Például guggolásnál nekem most kifejezetten jobb, hogy hátul van a súly. .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...