2012. október 30., kedd

Lovaglás

Nehezen vettem rá magamat, aztán csak kimentem. Valami belülről mindig odahajt. 
Gusztávnak -és nekem is- új volt, hogy  nem a pálya felé fordultunk. Hegyezte is a fülét, forgatta a fejét. Jól esett mindkettőnknek a kilovaglás. Majd amikor ötvenedjére teszem meg a kört már kevésbé... Mindenesetre szép volt látni és elhaladni ismét lóháton az öreg fűz mellett. Az ég gyönyörűen pompázott a lemenő nap sugaraiban.
Az íjat, nyílvesszőket hazahoztam. A tél beálltáig nemigen lesz jó a pálya. Idén hóban megpróbálom. Maximum három- négy vesszővel lőnék -a hó alá került vessző Tavasz Anyó megjöttéig nem biztos előkerülne. Most pihen a talajíjászat, a lovaglás pedig minimumon lesz. Jól megnyomtam idén a lovasíjászatot. Sok tapasztalattal lettem gazdagabb. A 100 lovasíjász futamnak különösen örülök. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...