2012. október 26., péntek

Péntek, saját testsúly

SMR system. Indian clubbell.
Fejenállás kb. 30 s ideig.
Kézenállás max. 20 s.
Törökülésben tartás.
Kipróbáltam jay fekvőtámasz halálszériáját. Viszont nem mentem el bukásig - beach széria?, meg kicsit változtattam rajta. Szóval olyan, mint az övé csak teljesen más. 
2 egy kéz egy láb fekvő.
2 egy kéz kettő láb.
7 sima fekvőtámasz.
A húzódzkodórudam felett kevés a hely. Azért csak megpróbáltam a haskelepet. 1-1-1 jött össze de lefelé is ugyanott jöttem. (A fejemnél elmozdíthatatlan akadály tornyosul -tető- ergo a fejem mozdult volna el....)
Hídtartás

Már nagyon hiányzik a golyózás. Hétfőn visszajönnek. A katonai kinyomáson -24 kg-al- lesz a hangsúly. Cél oldalra dőlés nélkül minél messzebb jutni a létrákban. Januártól jön a dupla 24 kg-al katonai kinyomás és dupla súlynál nem fogok tudni oldalra dőlni. Ezenkívül pakolás részt is be fogok illeszteni - farmer walk, hordócipelés....  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...