2012. december 3., hétfő

Brutal challenge, tizenhatodik felkészülés

Nehezen indultam el az edzőterembe...
Ma is a péntekihez hasonló fellépkedést és ismétlésszámot hajtottam végre. Aznap ennek köszönhettem az új egyéni rekordokat. Most a 40 kg-os nyomás és az 55 kg-os fekvenyomás még könnyebb lett. A bicepszezés viszont -amire az edzés végén kerül sor- nehezen ment.
Elemelésnél fordított fogást alkalmaztam. 100 kg-nál pedig előkerült az öv.... Ennél a súlynál inkább megálltam. Még egy edzés hátra van. Meglátjuk, hogy fog menni. Valamelyik filmben mondják a főhősnek -ekkor épp vesztésre állt- : Legalább megpróbáltál hitelesebb lenni. 
Kellett a habtestemnek ez az új inger.
Nem mondom, hogy jobb vagy rosszabb, mint a kettlebell. Más. Legalább lett egy kis tapasztalatom ezen a téren. Jövőre nem tervezek ennyi kiruccanást más területekre -brutal, balaton átúszás. Több lesz viszont a kettlebell edzés. Ez való nekem. (A lovasíjászat tovább hullámzik. Hol semmi kedvem hozzá, hol kis ideig visszajön a régi kedv. Úgy tervezem Gusztávot még kb 4 évig lovaglom. Utána szeretném befejezni. Gusztávra pedig nyugodtabb nyugdíjas évek várnak- tehát eladni nem akarom. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...