2013. január 14., hétfő

Hétfő

(Az ebay-en találkoztam a képen látható eszközzel. Valamelyik girevoy sport versenynél jelölő táblának használták.)

Pénteken este kezdődött a purgatórium első napja... Vasárnapra már sokkalta jobban éreztem magam. Évek óta nem döntött így le betegség. Hétfőn mindenképp edzeni akartam.
A szokásos edzés előtti program után rendkívül izgatottan álltam neki a katonai kinyomásnak. Vajon fog-e menni? Azonban nem kellett volna aggódnom. Új egyéni rekord született. 2x24 kg-al 4x3 ismétlés dupla 24 kg-al. Legutóbb a harmadik ismétlés nem ment ki. Most akár az ötödik sorozatba is belekezdhettem volna. 
Húzódzkodásnál elfelejtettem kivinni az órám. Valószínűleg keveset pihentem, mert 3 szép ismétlés után már nem tudtam szabályos, teljes ismétlést végrehajtani 16 kg-al. Jövőhéttől húzódzkodásban is magas és alacsony volumen nap lesz 3 perces pihenőkkel.
Guggolás, súly fej fölötti tartásban:
2x24kg: 3x3 ismétlés nagy nehezen jött össze. Most is 3 perceket pihentem.
Swing:
48kg: 2x7 ismétlés. Jól ment, viszont úgy éreztem ennyi elég lesz a mai napra.
Tartás:
2x24 kg: 3 perc egyhuzamban. Új egyéni rekord. :)

Február 2. és 3. Ivan Denisov Szlovéniába látogat ahol együtt lehet vele edzeni. Mindössze 300 dollárba kerül. Ha tehetném és tudnék úgy angolul természetesen mennék....

Humor:
Tudomány:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...