2013. január 18., péntek

Péntek

Nem szokott bajom lenni az időjárással, de ez a mostani. Kész vagyok tőle. Ha kinézek az ablakon őszi és tavaszi hónapokat sorolnék. Ezzel szemben a naptárban január van.
Holnapra 80-90 % terhelésű lökést tervezek, ezért is vettem itt-ott vissza.
Teljes test SMR system.
Bemelegítés: A szokásos swingek.
Hordó:
2x3 ismétlés. 3 perces pihenővel. Ezalatt odakinn dübörgött a szél. Ebbe mentem ki a következő feladatnál.
Mászás:
2 nagy kör 1 perces pihenővel. Ez új egyéni rekord. 
Buzogányok:
2x13 kg: 1x7 ismétlés volt a cél. 4 ismétlés jött össze. Szerintem ez is új egyéni rekord. Már csak 96 ismétlés kell a kitűzött 100 ismétléshez. :)
Szakítás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...