2013. január 2., szerda

Szerda

SMR system: láb és hát.
Bemelegítés:
16 és 24 kg-al 10 swing. 
Katonai nyomás, magas volumen:
2x16 kg: 3x10 ismétlés 3 perces pihenőkkel.
Húzódzkodás:
16 kg övön: 3-1-1 utolsó ismétlés sikertelen. A húzódzkodás programon változtatnom kell. 
Guggolás, súly fej fölött:
2x16 kg: 3x3 ismétlés.
Tartás:
Most csak farmer. 2x24 kg: 2x 1 perc.

Idén 5 éves lesz a blog. Az első bejegyzés óta nagyon sokat fejlődtem, változtam és letettem pár dolgot az asztalra. Köszönöm mindenkinek aki  -ha ideig-óráig is, de- figyelemmel .követte a blogot.

Utólag. Ma a blog látogatottsága átlépte a 100 000-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...