2013. január 9., szerda

Szerda

Teljes test SMR system.  Ezután közbeszóltak a dolgok és kb 2 óra múlva tudtam folytatni.
Bemelegítés:
10 kétkezes swing 16,24 és 2x16 kilogrammal.
Katonai nyomás, magas volumen:
2x16 kg: 5x10 ismétlés. 3 perces pihenőkkel. Jól ment. :) 
Húzódzkodás:
Úgy döntöttem marad az a verzió, hogy hétfőn 16 kg, szerdán 12 kg. A program pedig a fighter pullup továbbra is. 
12 kg:  3-2-2-1. 1 perces pihenőkkel. Jól ment, de az előzményekre tekintettel megelégedtem ennyivel.
Guggolás, súly fej fölött:
2x16 kg: 3x5 ismétlés. Itt is maradt bennem tartalék. Utolsó sorozatnál jól eső ropogás futott végig a gerinc felső háti szakaszában.
Kétkezes swing:
48 kg: 3x5 ismétlés. Mindenképp addig a magasságig akarom fellendíteni ahol elkezdem majd a dupla 24 behúzását. Alacsonyabb magassággal menne több..... 
Nyújtás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...