2013. február 18., hétfő

Hétfő, öröm

Vasárnap délelőtt rövid ideig a fejenállást és kézenállásban nyomást gyakoroltam.
Délután gyönyörű időben nagyon jót íjásztam.
Este kicsit forgolódva aludtam el. Vajon fog-e menni 3 katonai nyomás 2x26 kg-al?

Teljes test SMR system.
A szokásosnál hosszabb átmozgatás vége felé érve még jobban izgultam.
Bemelegítés:
2x10 swing 16 kg-al.
Katonai nyomás, alacsony volumen:
A tett színhelyére raktam a súlyokat. Kicsit sétáltam, aztán elkezdtem. Ééééééééééééééééééééés kiment háromszor. Sőt! 3 perc pihenőt követően a második sorozatban is kiment háromszor. Harmadik sorozatban inkább kettőnél megálltam. Nagyon örülök neki! 
Húzódzkodás:
16 kg övön: 4x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel.
Guggolás, súly fej fölötti tartásban:
Második próbálkozásra sikerült fej fölé lökni a 2x26 kg-ot. Második guggolás kísérlet után befejeztem a gyakorlatot. Nem bosszant a dolog. A lábam elég jó erőnlétben van.
Swing,48 kg:
2x7 ismétlés 30 s pihenőkkel. Nem ment. Ez se bosszant. Idővel menni fog. Másrészt komoly egyéni rekord van mögöttem.
Farmer tartás:
2x26 kg: 1 perc 30 s.
Nyújtás.

Napjaink orosz súlyemelése. Főleg technikai szempontból.

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...