2013. február 16., szombat

Lúgosítás

Úgy emlékeztem írtam már erről, de mégse.
A béka marad blogon olvastam a lúgosítással kapcsolatos ellenérvekről. Ezen a nyomvonalon elhaladva tovább kutattam. A fő kérdés mi, mit mennyire lúgosít? Erre sehol nincs válasz. Csupán a vizeletnél van változás ...
A napokban olvasom Erőss Zsolt "könyvét". Itt újabb adatot találtam a lúgosítással kapcsolatban.
Földes András: Erőss Zsolt ( Libri Kiadó, Budapest, 2012), 142. oldal ( A 2001-es Mount Everest expedíción velük tartó doktor előadásokat tartott nekik. Ebből egy részlet.)
"A magassághoz való alkalmazkodás nem a vér vörösvértesteinek szaporodását jelenti. A nagyobb magasságban jelentkező kellemetlen tünetekért ... a vér kémhatásának változása okolható. ... aminek következtében a testnedvek a normális, enyhén savas kémhatásúból lúgossá válnak. A veszélyes tünetek elkerülése érdekében az alvási magasságot csak napi ötszáz méterrel szabad emelni. A vér kémhatásának rendeződéséhez időt kell adni a szervezetnek és sok folyadékot kell inni."
Szóval ha valaki a vér ph értéket akarja megváltoztatni, irány a magas hegyekbe! De aztán nehogy az életével fizessen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...