2013. február 8., péntek

Péntek

Fáradtan ébredtem. Hamar le akartam tudni az edzést.
Rögtön reggeli után 2 nagy kört tudtam le függeszkedésben, ami új egyéni rekord. Az első körben kesztyűt használtam ami nehezebbé tette a végrehajtást.
Átmozgatás.
Katonai nyomás:
Hordó: 2,3,2 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Nehezen tudtam megtartani tartóban a hordót. Jó pár alkalommal legördült. A plusz felvételek kicsit leszívtak.
Buzogány:
2x13 kg: 5 ismétlés (összesen 10). Nagyon jól ment. Így belekezdtem a második sorozatba, ahol a harmadik ismétlésre teljesen elszállt a fogásom. 
Szakítás:
24 kg: 7-7 ismétlés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...