2013. április 5., péntek

Péntek

Tegnap este elővettem a súlyokat. 
Lökés: Dupla 8 kg-tól felmentem dupla 32 kg-ig. Ezzel a súllyal elég könnyen 2 ismétlést végrehajtottam. Jövőhéten 3 ism. tervezek aztán jönnek a sorozatok - 2x3, 3x3 ....
Guggolás: 2x32 kg: 2x3 ismétlés.
A tanítványok részéről. Andrea 16 kg katonai nyomások, Helga 12 kg katonai nyomás.
Este még kimentem a tanyára, lovászékhoz, Jót beszélgettem velük. Éjszaka 11 felé feküdtem le.

Ma íjásztam. Jobb és bal kezet váltogatva, 10 és 15 lépésről 15 centis korongra.
Délután kis lovaglás és lehet kettlebell zsonglőrködés is lesz. (Ez a videó már volt, de a régi bejegyzéseket szinte senki nem nézi. :))

Olimpiai súlyemelés, +105 kg kategória, 210 kg szakítás (Jelenleg 212 kg a szakítás világrekord.)
Hollóének Hungarica: Túl a vízen (Nem, nincs probléma ha arra gondolsz csak tetszik a zene és kész. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...