2013. április 4., csütörtök

Szerda

Nagyon fáradtan kezdtem neki. A szokásos edzés előtti program után kicsivel jobb lett. Az edzés alatt igyekeztem a dupla szakításokra tartalékolni magam.
SMR system, átmozgatás, 16 kg-al swingek -bemelegítésnek.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 3 ismétlés
2x24 kg: 2x3 ismétlés, 3 perces pihenőkkel.
Húzódzkodás:
10 kg: 2x4 ismétlés, 2 perc pihenővel.
Szakítás:
2x24 kg: 7x 1 perc.( Percen belül 10 másodpercenként egy ismétlés. Az ismétlések között letettem a súlyt.)  A sorozatok között most is 3 perceket pihentem.
Sajnos pár sikertelen ismétlés összejött. 
Rendkívül mértékben igénybe veszi  hasamat és a combom első részét. 
GHD pad szerűség:
3x5 ismétlés. Inkább próbálok jobban előre dőlni, mint az ismétlésszámot növelni.
Nyújtás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...