2013. május 15., szerda

Szerda

Kedden futottam, íjásztam, olimpiai súlyemelést gyakoroltam és dupla 32 kg-os KB-el löktem és guggoltam.

Hétfő:
A szokásos edzés előtti program után jöttek a katonai nyomások, majd a húzódzkodás. Végezetül pedig szakítottam párat dupla 24 kg-al.
Szinte mindegyik állóképességi kettlebelles kihívásomat csak egyszer a kitűzött napon teljesítettem. A felkészülés során pedig nagyobb súlyt -és alacsonyabb ismétlésszámot- vagy másféle intenzitást használtam. Ez a mostani felkészülésemnél sem változott meg. Természetesen a max erő fejlesztése is előtérben van.
Ma kettő beosztást próbáltam ki. Először 20 másodpercenként szakítottam egyet. Így elmentem 18 ismétlésig. Ezt a beosztást nem fogom végig bírni. Kis pihenőt követően kipróbáltam az eredeti tervet. 30 másodpercenként egy ismétlés. Ez az ami működni fog. Így viszont legalább 4 óra lesz a mocorgás.
Közben kipróbáltam a bio tech isorade készítményét. Nagyon jó, hogy egy egy adag külön csomagban van. Nem kell méregetni csak kibontom és önthetem a vízbe. A 40 g-ot fél liter vízhez írják elő. Ez nekem soknak tűnt. Így már inkább hipotóniás a készítmény. Elsőre maradtam az előírtnál. Következőnek azonban több vízzel öntöm fel. Nekem így túl édes lett. Összességében hozza ugyanazt, mint más általam eddig kipróbált készítmény.
A kihívásra másfél liter izotóniás itallal készülök és egy izotóniás géllel. Így óránként kb. 40 g szénhidrátot tudok visszatölteni ami megfelelő lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...