2013. június 10., hétfő

Hétfő


A hétvégi fizikai munka során a jobb tenyeremről elég nagy felületen lejött a bőr. Ezért a szokottnál is jobban odafigyeltem a súly fordulásakor az ujjak nyitására és zárására.
SMR system, átmozgatás és bemelegítés.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 2x10 ismétlés 1 perces pihenővel. Nehezen ment.
Húzódzkodás:
20 kg: 2x3 ismétlés. Eddigi legjobb ismétlések.
Felvétel és lökés:
2x24 kg: 2x 1 perc. 10 másodpercenként egy felvétel és lökés. Köztes időben tartóban "pihentettem" a súlyt. Már az első sorozat elfogyasztott. Kemény.
Szakítás:
24 kg: 2x56 másodperc jobbra-balra. 8 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Köztes időben fenn tartottam a súlyt.
Tolódzkodás: 8 ism.. Jól ment!
GHD pad szerűség: 10 ismétlés. Múlt héten jobban ment.
Nyújtás.
A tenyeremen a helyzet az edzés végére változatlan. 

Pénteken az olimpiai súlyemelés gyakorlás elmaradt. Ma viszont lesz. Plusz négyütemű is.

Tátra, Sasok útja. (Orla Perc)
Kassai Lajos, Barnag 2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...