2013. június 17., hétfő

Hétfő


Még tavaly készültek fürdőruhás kettlebelles képek Dedukhináról és Denisovról
(Gondolom blog látogatottságot megdobja. :) Másrészről ha jól emlékszek azt a rekordját már megdöntötte.)

Szombaton a vállalkozó kedvű tanítványokkal és barátaikkal nagyon jót paintballoztunk a volt szovjet laktanyában.

Ma a szokásos edzés előtti program után az alábbi következett:
Katonai nyomás:
2x16 kg: 2x10 ismétlés 1 perces pihenőkkel.
Húzódzkodás:
20 kg: 3x3 ismétlés. Sorozatok között 10 rigófüttyött pihentem. Nem vittem ki az órát. Kb. 2-3 perc lehetett. Lassan alakul.
Felvétel és lökés:
2x24 kg: 3x1 perc. Percen belül 10 másodpercenként 1 felvétel és lökés. Kb. 3 perceket pihentem a sorozatok között. A végére bokáig gázoltam az izzadtságban. Valamint meg kell jegyeznem, hogy fogytam. Nem sokkal vagyok 60 felett. Mégis jobban teljesítek. 
Szakítás:
24 kg: 32 s, 1 perc pihenő, 56 s, 2 perc pihenő, 88 s 3 perc pihenőt követően jött a másik oldal. Mivel igen nehezen ment az utolsó sorozat ezért csak egy kört hajtottam végre. Jobb kézzel könnyebb a szakítás, de nehezebb a tartás. Ballal nehezebb a szakítás, de könnyebb a tartás.
Valószínűleg szerdánként majd rövidebb ideig lesz tartás.
Tolodzkodás gyűrűn: 8 ismétlés.
GHD pad szerűség: 10 ismétlés
Döntött törzsű evezés, 2x 24 kg: 8 ismétlés. Könnyebbre emlékeztem. Igaz régen került rá sor, másrészt edzés végén hajtottam végre.
Nyújtás. Majd az edzés után számomra elmaradhatatlan teázás.

73 kg-os kategóriában -legalábbis tavaly ebben indult. Idénről nincs információm- új orosz lökés rekord született. Ilya Tashlanov 144 lökés 2x32 kg-al. Mondjuk az ázsia bajnokságon jobban teljesített. Ott 150-et lökött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...