2013. június 28., péntek

Hold és felhő foszlányok a fenyőfák felett

Reggeli után 2x1 nagy kör függeszkedve mászás.
A szünetben a fenyőfák feletti félholdat és felhőfoszlányokat néztem. Szép látványt nyújtottak.
Tegnap a tanyáról elhoztam az összes megmaradt cuccomat. Sajnos már más világ van ott. A lótisztító dobozomból kivettek dolgokat a nyergemről a farmatringot - ezek egyenlőre nem kerültek elő. Szóval még egyszer kinézek. Eleinte azt mondták a kettő tanya egymás mellett lesz. Azonban a valóságban el lett lehetetlenítve ez a tanya - emlék lesz csupán. Tegnap a karámon keresztül vezető utat is láttam. Ami tény a másik tanya építője "brazil", mi meg ugye magyarok vagyunk..... Köszönöm a lónak, a lovasíjászatnak stb,. az elmúlt kb. 14 évet. Nélküle ma nem az lennék aki vagyok. Sokszor végig gondoltam ezt az időszakot. Mindannyiszor oda jutottam amit tehettem megtettem. Ma sem csinálnám másképp. Majd egyszer saját területtel, lóval és fedett pályával szeretném folytatni. (Jó lenne ha igazán sporttá válna és bejönnének a nagy cégek. Így lenne benne pénz.) Bár vannak pillanatok amikor úgy vagyok vele hagynom kellene... A blog képe, címe nem fog változni. (Ez amúgy nem az első komoly törés az életemben....)
SMR system, átmozgatás
Hordó nyomás:
Először pár ismétlés dupla 16 kg-al. 
2x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel.
Lökés:
2x24 kg: 3x8 ismétlés 3 perces pihenőkkel
Szakítás:
24 kg 36:36 protokoll: 4 kör 12 ismétlésekkel.
Holnap 3 edzés van tervezve, vasárnapra egy. Anno a lovaglás, íjászat és jó idő idő esetén a lovasíjászat jelentette a mindennapok kereteit, Ma legfőképp a kettlebell. "Szürke hétköznap csillogó ékszere." Ossian
Azt vettem észre, hogy bár a lovasíjászatnál és a kettlebellnél is lettek sikereim de elismerést igazából a kettlebellnél kaptam. A harmadik fontos dolog, hogy ebből lett pénzem is. Így egy önmagát generáló folyamat jött létre. Minden bezáródó kör egy új kört nyit meg. Nem mellesleg nagyon élvezem is. (És természetesen itt is nagyon sok mindenkinek köszönettel tartozok.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...