2013. június 26., szerda

Kedd és szerda

Kedd:
Reggel úgy ébredtem, mint akin egy tank ment át. Sőt! Egy egész tankhadosztály vagy egy méretes gnucsorda.
Délután elmentem a súlyemelő edzőhöz. A gyakorlásokból nem látszott semmi a szakításoknál. Nem ment. A felvétel és lökés már jobban ment de követtem el apró hibákat. 
Este az órán Andrea taktikai húzódzkodást hajtott végre 8 kg-al. Ezúton is gratulálok!
Szerda:
A felső hátam miatt most is az utolsó kettő gyakorlatra koncentráltam.
SMR system, átmozgatás.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 10 ismétlés. Most is már az első mozgolódások után jobb lett a felső hátamnak.
Húzódzkodás:
7 kg: 7 ismétlés
Lökés:
2x24 kg: 30 s, 1 perc pihenő, 60 s, 2 perc pihenő, 80 s. 10 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. A köztes időben tartottam. Sokkalta könnyebben ment, mint múlt héten, de a második körben a 3. sorozatnak most sem álltam neki.
Szakítás:
24 kg: 40 s. 4 másodpercenként 1 ismétlés. A bal tricepszem annyira fáradt, hogy az első ismétléseket nem tudtam megtartani. Aztán összeszedtem magam.
Nyújtás.
Délután még gyakorlom az első és hátsó hidat, kézenállást....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...